Přeskočit na hlavní obsah

Nemohu dokončit svou registraci, co se děje?

Aktualizováno před více než měsícem

Prosíme, pečlivě si prostudujte podrobnosti své žádosti. Jakékoli nesprávné nebo chybějící podrobnosti budou zvýrazněny červeně. Náš systém je navržen tak, aby vám umožnil vytvořit pouze jeden účet Creditstar pro všechny Vaše aplikace.Po dokončení jednorázové registrace na www.creditstar.cz, budete muset aktivovat svůj účet. Pokud jste si u nás v minulosti vytvořili účet, použijte svůj stávající účet k odeslání nových žádostí tak, že se ke svému účtu přihlásíte pomocí své registrované e-mailové adresy nebo registrovaného mobilního čísla.Pokud si nepamatujete údaje, které jste použili při vytváření účtu, kontaktujte prosím naši podporu a požádejte o pomoc.

Pokud jste naši službu nikdy nevyužili nebo máte podezření, že někdo jiný použil vaše osobní údaje k odeslání žádosti, okamžitě nás kontaktujte.

Kontaktujte nás prosím e-mailem [email protected] nebo telefonicky +420 228 885 888, abychom mohli zkontrolovat váš účet a vyřešit případné problémy.

Dostali jste odpověď na svou otázku?